Rádio Impuls zapojí do kampaně pidiherce | E15.cz

Rádio Impuls zapojí do kampaně pidiherce

Rádio Impuls zapojí do kampaně pidiherce
S Rádiem Impuls se dějí velké věci
• 
ZDROJ: archiv
19. května 2015 • 11:26
Agentura Leo Burnett rozhýbala v image kampani pro Rádio Impuls třícentimetrové „herce“ z 3D tiskárny.

Rádio Impuls představuje novou celoroční imageovou kampaň. Jejími hrdiny jsou třícentimetrové postavičky vytvořené a rozpohybované prostřednictvím kombinace klasické animace a moderní technologie 3D tisku.

Základ kampaně, kterou pro rádio jako v minulosti zajistila agentura Leo Burnett, tvoří statická média a TV spoty. Komunikační koncept stojí na myšlence, že žádný problém není příliš velký, když se dá dohromady více lidí. Televizní spot tuto ideu doslovně převádí do reality prostřednictvím světa človíčků, kteří se potýkají s pro ně obrovskými úkoly. Ústředními motivy se tak staly úklid odpadků z dětského pískoviště a stavba ptačího krmítka.

„Populární výtvarnou techniku, ve které se kombinují miniaturní figurky v interakci s reálně velkými předměty, jsme chtěli uvést v život v animovaném příběhu. Tradiční způsob stop animace však narazil na své limity. Figurky o velikosti kolem tří centimetrů už nedokážou hýbat údy. Animátorské sdružení Kreus ale přišlo s řešením. Místo rozhýbávání ručiček a nožiček všechny postavičky vytiskli na 3D tiskárně ve všech fázích pohybu. Každý z „herců“ pak prošel rukama výtvarníků, kteří je ručně barvili, jednu figurku hodinu a půl… Při framerate 25 snímků do vteřiny si dokážete představit, kolik figurek bylo potřeba na dvacetisekundový spot,“ řekl k produkci Richard Kolbe, Creative Grouphead Leo Burnett.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!