Remoska se vrací do 50. let | E15.cz

Remoska se vrací do 50. let

Remoska se vrací do 50. let
Focení kampaně pro Remosku v Bistru 8
• 

red

Elektronická pečicí mísa Remoska patří už 55 let do výbavy hospodyň. A nejenom těch našich, více než polovina produkce Remosky jde totiž na export. Kampaň, která startuje v září, se nese v retro stylu a odkazuje na léta, kdy se tenhle kuchyňský pomocník začal vyrábět.

Koncept kampaně s názvem Remoska – je jen jedna vytvořil tým agentury Original Communications ve spolupráci s Creative Republic. Focení vizuálů proběhlo v pražském podniku Bistro 8. Remoska cílí na mladé lidi se vztahem k dobrému jídlu a moderní gastronomii, takže kampaň poběží především na internetu, konkrétně na webových stránkách značky a na jejím facebookovém profilu.

Komiksový příběh se objeví na webu a FacebookuKomiksový příběh se objeví na webu a FacebookuAutor:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!