Sdružení pro značkové výrobky rozjelo kampaň „Perte chytře, méně je někdy více!“ | E15.cz

Sdružení pro značkové výrobky rozjelo kampaň „Perte chytře, méně je někdy více!“

Sdružení pro značkové výrobky rozjelo kampaň „Perte chytře, méně je někdy více!“
Najdou tu pravou? Pračka na celý život z litevského obchodního centra.
• 
ZDROJ: Radim Beznoska
25. července 2014 • 11:18
Televizní reklamní kampaň ČSZV běží na kanálech Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a ve skupině AT media od 21. července. Televizní 30sekundový spot, který vznikl v agentuře TBWA, namluvil Martin Preiss.

Reklama klade důraz na komunikaci výhod kompaktovaných pracích prášků – menší množství prášku vypere stejné množství prádla, což je praktické a šetrné k životnímu prostředí. Vizuálně dominantní je v animované reklamě motiv postavy pracího prášku, která seznamuje spotřebitele s jeho kompaktovanou formou, upozorňuje na nutnost vybírat prací prostředky podle počtu pracích dávek a nabádá ke správnému dávkování a chytrému praní.

Televizní kampaň je součástí iniciativy Pereme chytře, se kterou na tuzemském trhu přišlo ČSZV pod hlavičkou A.I.S.E. Kampaň je kromě televizních spotů podpořena i PR aktivitami, edukativním videem a webovou stránkou www.peremechytre.cz.

Spot

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!