Seat chce v kampani prožít každý den naplno | E15.cz

Seat chce v kampani prožít každý den naplno

Seat chce v kampani prožít každý den naplno
Seat
• 
26. února 2014 • 14:50
Značka Seat spouští globální kampaň pro model Leon Cupra. Kampaň pod hlavičkou konceptu „Prožijte každý den naplno“ byla zahájena krátkými upoutávkami zaměřenými na výkon motoru.

Kampaň na tento model byla spuštěna nejprve v Německu, Rakousku a Švýcarsku, následovat bude další Evropa, Afrika a americký kontinent. Kampaň odstartovala 25. února.

„Cílem upoutávky je vytvořit napětí výhradním zaměřením na to, co Cupra poskytuje díky svému výkonnému motoru, a připravit veřejnost na pozdější odhalení jejího nádherného designu,“ zdůrazňuje Chacho Puebla, kreativní ředitel a partner ve společnosti Lola.

Následovat budou další druhy komunikačních kanálů včetně televize, digitálních médií, OOH (Out Of Home) a sociálních médií.

Kampaň byla připravena a realizována agenturami Lola a Lowe.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!