Smysluplná káva, smysluplná kampaň | E15.cz

Smysluplná káva, smysluplná kampaň

Smysluplná káva, smysluplná kampaň
Kampaň Čistá duše od Green Doors
• 
ZDROJ: Green Doors
4. října 2016 • 11:38

Projekt Čistá duše pomáhá nakročit do normálního života lidem se schizofrenií. Propaguje ji kampaň, za níž stojí lidé z pořádající neziskovky Green Doors.

Hlavní cíl projektu Čistá duše je šířit mezi lidmi osvětu o schizofrenii, uvádět na pravou míru zažité mýty o životě s vážnou psychickou nemocí a pomáhat lidem trpícím schizofrenií uplatnit se ve společnosti a vést normální život.

Za projektem stojí nestátní nezisková organizace Green Doors, která již od roku 2013 poskytuje lidem s duševním onemocněním podporu na cestě zpět do zaměstnání, a Antonín Kokeš, majitel společnosti Albi a Antonínova Pekařství.

Albi k pětadvacetinám refrešuje logo

Kampaň Udělej krok, nová společná aktivita projektu Čistá duše a organizace Green Doors, se zaměří na konkrétní pomoc jednotlivým lidem.

„Schizofrenie je vážná nemoc a lidi, kteří jí onemocní, vyděluje z běžného života. Někdy i zdánlivě drobný krok však umožní nemocnému člověku vrátit se do běžného života a žít dále kvalitní život mezi lidmi, které má rád,“ říká o smyslu kampaně Kokeš.

Kampaň Čistá duše od Green DoorsKampaň Čistá duše od Green DoorsAutor: Green Doors

Kromě výtěžku na pomoc konkrétním lidem je cílem kampaně opět i osvětový rozměr – informovat další potenciální klienty o možné dostupné pomoci a ukázat veřejnosti, že i malé částky peněz mohou dopomoci k důležitým věcem.

Kampaň odstartují organizátoři společně se svými přáteli a podporovateli 4. října v Antonínově pekařství na Vinohradech. Dva měsíce poběží kampaň Udělej krok na Facebooku a finanční příspěvek je možné poskytnout i v rámci projektu Smysluplná káva, který provozuje organizace Green Doors.

Autor: Petr Novotný (Strategie)
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!