Srovnávač Heureka.cz se poprvé představuje v televizi | E15.cz

Srovnávač Heureka.cz se poprvé představuje v televizi

Srovnávač Heureka.cz se poprvé představuje v televizi
Heureka.cz
• 

red

Heureka.cz spouští kampaň, kterou představuje hlavní výhody užívání cenového srovnávače.

„Cílem kampaně je představit Heurekusy, proto jsme zvolili kreativu, která je založená na popisu produktu. Díky originálnímu zpracování a hereckým výkonům jí ale nechybí ani humor,“ vysvětluje Alexandra Poláková, marketingová ředitelka Allegro Group CZ. Kampaň zpracoval tým Heureky ve spolupráci s centrálním marketingovým týmem Allegro Group CZ a kreativní agenturou Konektor. Televizní kampaň běží od 7. listopadu až do poloviny prosince 2011 a její součástí je sponzoring pořadů.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!