Staropramen se opět spojuje s hudbou | E15.cz

Staropramen se opět spojuje s hudbou

Staropramen se opět spojuje s hudbou
Plechovky Staropramen v designu šesti hudebních stylů
• 
ZDROJ: archiv
5. června 2015 • 12:17
Pivovar Staropramen spouští se zahájením festivalové sezóny hudební kampaň Buď hudbě blíž, jejíž součástí je edice plechovek s hudebními styly a série Festivalů bez zábran, která pomáhá zpřístupnit festivaly handicapovaným. Na kampani se podílejí agentury Motion Media, Ritual a Cocoon.

Letošní „festivalová“ kampaň Staropramenu s názvem Buď hudbě blíž si dala za cíl vtisknout lidem hudbu přímo do ruky. S nástupem prvních open-air festivalů spouští pivovar kampaň na speciální edici plechovek se šesti hudebními styly.

„Každý, kdo si od června do srpna koupí plechovku Staropramenu Světlého ze speciální hudební edice, získá díky QR kódům možnost poslechnout si zdarma třicet skladeb žánru zobrazeného na plechovce,“ popisuje manažer Staropramenu Michal Šlechta. Spotřebitelé si mohou vybrat plechovky v designu rocku, elektra, punku, hip hopu, reggae a klasiky.

Plechovky Staropramen v designu šesti hudebních stylůPlechovky Staropramen v designu šesti hudebních stylůAutor: archiv

Kampaň silně podpoří promoční aktivity v místě prodeje, kde mohou zájemci získat vstupenky na hudební festivaly. Aktivity proběhnou v hospodách a v obchodech, v červnu také ve vlacích City Elefant a autobusových linkách Student Agency. Vše doplní CLV na frekventovaných místech v Praze.

Staropramen is not deadStaropramen is not deadAutor: archiv

Kromě toho bude Staropramen „vidět“ na mnoha letních festivalech, např. na Rock For People, jemuž je generálním partnerem a jehož první díl právě probíhá v Hradci Králové. Druhá část se bude konat na začátku července v Plzni v rámci projektu Evropské hlavní město kultury 2015.

Na Rock For People a několika dalších vybraných festivalech bude pivovar pokračovat v myšlence Festivalu bez zábran, se kterou přišel vloni. V rámci snahy o kvalitní a pohodlný hudební zážitek pro hendikepované instaluje naproti pódiu vyvýšenou plošinu pro vozíčkáře s nájezdovou rampou.

Na některých festivalech padají všechny zábrany

Koncept kampaně vytvořila digitální agentura Motion Media, vizuální styl je dílem podlinkové agentury Ritual, design plechovek pochází od packagingové agentury Cocoon.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!