UPC spouští kampaň ke své interaktivní televizi | E15.cz

UPC spouští kampaň ke své interaktivní televizi

UPC spouští kampaň ke své interaktivní televizi
UPC ČR představuje interaktivní televizi Horizon
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Kompletní lokální kampaň k představení novinky od UPC včetně natáčení televizního spotu připravila agentura Ogilvy & Mather.

UPC ČR představuje interaktivní televizi Horizon, jejíž součásti je videotéka My Prime se stovkami filmů a seriálů, celkem zahrnující více než 1000 titulů. My Prime bude možné sledovat prostřednictvím aplikace Horizon Go rovněž na chytrých telefonech, tabletech nebo laptopech.

Součástí kampaně, kterou připravila agentura Ogilvy & Mather, je televizní spot, který podpoří tisková inzerce, OOH, internet a rozhlasové spoty. Kreativu kampaně měli na starosti Tomáš Belko, Petr Radotínský, Jakub Krčík a Denis Dudek, tým accountů tvořil František Mareš, Lucie Koutná a Lucie Kantoříková.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!