UPC vyrukovala s animovanou kampaní | E15.cz

UPC vyrukovala s animovanou kampaní

UPC vyrukovala s animovanou kampaní
Vyšplouchněte nudu s megarychlým internetem od UPC
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Společnost UPC spustila kampaň na rychlý internet. Za kreativou kampaně stojí Ogilvy & Mather, která do hlavních rolí obsadila animované „Oopsáky“.

Společnost UPC vyrukovala s kampaní, která má s nadsázkou ukázat zejména mladým, že pomalý internet je okrádá o život. Součástí kampaně z dílny Ogilvy & Mather budou televizní spoty, tisková inzerce, OOH, online a sociální média a v pozdější fázi také ambientní komunikace.

Kreativu mají na starosti Petr Radotínský, Jakub Krčík a Samir Hauser, tým accountů tvoří František Mareš, Lucie Koutná a Lucie Kantoříková.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!