USSPA mění komunikační strategii | E15.cz

USSPA mění komunikační strategii

USSPA mění komunikační strategii
Kampaň značky USSPA od agentury Arkadia
• 
ZDROJ: USSPA
7. září 2016 • 09:23
Výrobce originálních českých vířivek, rodinná firma USSPA, se během září a října ukáže ve spolupráci s reklamní agenturou Arkadia v onlinu a v printu. V outdooru navíc poprvé využívá teasery.

USSPA léta veřejnost vzdělávala o jednotlivých přednostech produktů a budování stabilního postavení. Nyní přichází s novým obsahem.

„Jako lídr českého trhu se v komunikaci můžeme soustředit i na další nadstavbové benefity, než je pouhé popisování, jak vířivka funguje. Dalším krokem v komunikaci je pro nás design, za který jsme letos dostali mezinárodní ocenění Red Dot. Podstatou našeho sdělení je proto podtržení zdravé touhy vlastnit svůj prostor, kde člověk může být sám se sebou, získat místo pro zklidnění, nabrání energie a odstupu od strastí všedního života,“ vysvětluje ředitelka a spolumajitelka firmy Kateřina Kadlecová slogan „Můj svět, moje spa“ .

Kampaň značky USSPA od agentury ArkadiaKampaň značky USSPA od agentury ArkadiaAutor: USSPA

Tvůrce kampaně, brněnská reklamní agentura Arkadia, téma pojala nově i ve vizuální úrovni. Místo celého produktu veřejnost na podzim uvidí pouze výřez privátní spa levitující v nedefinovaném prostoru a jejího uživatele v atmosféře klidu, spokojenosti a soustředění sama na sebe. To vše podtržené temnou barvou nebe, vesmíru a dálek. Produkt je potlačen a představuje jen sofistikované „pozadí“ ve špičkovém designu, které je připraveno pro každodenní únik z reality.

Kampaň získala novou formu díky použití teaserů „Existuje svět, kde zpomalit je příjemné“, se kterými se setkávají řidiči na billboardech už od 1. září. O dva týdny později uvidí bannerové teasery i návštěvníci online prostředí v podobě variace „Existuje svět, kde být offline je příjemné“. Hlavní jádro sdělení se objeví v říjnu i v printu, na bannerech, speciální landing page a dvou LED obrazovkách v Praze. Na LED obrazovkách poběží i dvacetisekundová videa, jež budou spuštěna podle informací Strategie koncem září.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!