Visa propojila kampaň s Benzinou | E15.cz

Visa propojila kampaň s Benzinou

Visa propojila kampaň s Benzinou
S Visou pro výhody k Benzině
• 
ZDROJ: archiv
19. května 2015 • 13:29
Cross promotion na podporu placení kartou spouští asociace Visa Europe. Partnery akce jsou Benzina, Tesco, CineStar, Intersport, Datart a Bontonland. Kreativu kampaně měla na starosti agentura Saatchi & Saatchi.

Do 30. června trvá společná kampaň Visa Europe a obchodníků známých retailových značek. V rámci nich získá zákazník slevy u partnerských obchodů po celé republice, pokud na některé z čerpacích stanic společnosti Benzina zaplatí kartou Visa. „Když zákazník zaplatí u Benziny kartou, najde na účtence speciální kód, který vymění za slevový voucher a může si výhodně pořídit např. oblečení, elektroniku nebo lístek do kina,“ informuje Marcel Gajdoš, generální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Kampaň bude realizována v rádiu, na internetu, v mobilech, na venkovních plochách, v tisku a prostřednictvím gelokačních SMS. Propagace bude probíhat také přímo na čerpacích stanicích Benzina a u jednotlivých partnerů v místě prodeje a rovněž přes jejich komunikační kanály, jako jsou newslettery, bannery či sociální sítě. Za kreativou kampaně stojí agentura Saatchi & Saatchi.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!