Žena a pivo: Krušovice definují krásu | E15.cz

Žena a pivo: Krušovice definují krásu

Žena a pivo: Krušovice definují krásu
Krušovická kampaň VCCP k mistrovství světa
• 
ZDROJ: Heineken

Strategie, Petr Novotný

Značka Krušovice je již druhým rokem oficiálním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji, které se letos v květnu koná v Moskvě a Petrohradě. Do pivní kampaně z dílny VCCP nechá promluvit ženu.

Hokej byl vždy doménou mužů, ale pokud se jedná o mistrovské zápasy, tak toto pravidlo již neplatí. Podle průzkumu společnosti Millward Brown sleduje lední hokej 85 % mužů a 66 % žen. Další spotřebitelský výzkum společnosti Perfect Crowd odhalil, že 81 % žen očekává, že je muž na mistrovství světa v hokeji vezme. Jenže až 40 % mužů si myslí, že ženy hokej nezajímá, a 32 % mužů se dokonce domnívá, že by s nimi jejich partnerka na hokej nešla.

„Krušovický král“ ovšem ví, za co má smysl bojovat a v nové kampani jde na hokej se svojí královnou. K tradičnímu představiteli krušovického Krále se tak přidává herečka Jitka Čvančarová.

Televizní spoty produkovala Armada Films a režíroval je už Tomáš Řehořek. Kreativa pochází od agentury VCCP Prague. Televizní spot běží od 11. dubna v televizních kanálech Novy, Primy a Óčka formou čtyřicetivteřinového televizního spotu, který je doplněný o online aktivaci včetně sociálních médií.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 

Hlavní zprávy

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!