Zonky spouští Zlevňovač a kampaň | E15.cz

Zonky spouští Zlevňovač a kampaň

Petr Novotný (Strategie)

Zonky představila v kampani od Creative Brands nový online nástroj na refinancování.

Online služba Zonky, která loni do Česka přinesla fenomén půjček od lidí, spustila Zlevňovač – jednoduchý online nástroj na refinancování, konsolidaci a především zlevnění nevýhodných půjček, kontokorentů a kreditek.

"Česko je ještě pořád ostrov vysokých úroků. A to nás štve. Skoro všude kolem jsou půjčené peníze levnější. I v Německu přijdou zhruba na polovinu. A zatímco sazby úvěrů se už podařilo kapku srazit, kreditky se drží v průměru okolo 20 procent. Proto jsme vymysleli Zlevňovač," říká k pozadí projektu šéf marketingu Zonky Jan Škrabánek.

Zlevňovač funguje online, jeho využití je zadarmo a kdokoli si může klidně doma od kafe vyzkoušet, kolik by díky refinancování na Zonky ušetřil. Aplikace je intuitivní a dokáže spočítat úsporu i z několika úvěrů, kontokorentů nebo kreditek naráz.

Zonky s lidskou tváří

Aplikaci představuje tematická reklamní kampaň se sloganem "Každá koruna se počítá", která se objeví nejen v televizi, kde poběží do konce roku 2016, ale i na billboardech nebo v PR, využije i online marketing a přímý kontakt s lidmi v obchodních centrech.

 

Za spotem stojí Creative Brands, vlastní reklamní agentura Creative Docku, z jehož startupové stáje Zonky pochází. Kampaňový tým vede marketingový šéf Zonky Jan Škrabánek, TV reklamu pod strategickým vedením Roberta Janči režíroval Ben Tuček.

Autor: Petr Novotný (Strategie)
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!