Scanner: Glassholes, II. díl | E15.cz

Scanner: Glassholes, II. díl

Scanner: Glassholes, II. díl
Google na to jde opticky dobře
• 
ZDROJ: archiv

Daniel Deyl, Strategie

Naděje má sklon triumfovat nad zkušeností. Jsou lidé, kteří neustále sázejí sportku, aniž by kdy vyhráli jedinou korunu, například. Jiní se neustále žení, ačkoli by už měli vědět svoje. A Google ne a ne se vykašlat na svoje internetové brýle.

Minulý týden oznámila firma Luxoticca, že s ní Google spolupracuje na nové verzi svého dosud nejvýraznějšího neúspěchu. Brýle první generace byly tak neoblíbené, že kvůli nim jejich nositelé dostávali po hospodách po čuni (z pochopitelného důvodu – když to máte na hlavě, nikdo neví, jestli ho zrovna nenatáčíte).

I jinak superprogresivní firmy, jako řetězec rychlokaváren Starbucks, cedulkami varovaly před „neuváženým používáním“ googlovských brýlí; kina je rovnou zakazovala. Jejím nositelům se říkalo glassholes, což je slovo vzniklé spojením slov glass (zde brýle) a asshole (najděte si, nevíte-li).

Letos v lednu je Google pro nezájem stáhl z prodeje; zazdálo se, že do megalomanského rozhodování firmy promluvil zdravý rozum. Lichá naděje: nové brýle už jsou na cestě. Mají vypadat méně marťansky než verze první. Kdy přijdou na trh a co budou umět, se dosud neví. Scanner jen doufá, že budou své předchůdkyně na cestě do věčného zapomnění co nejrychleji následovat.

Autor: Daniel Deyl, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!