Scanner: Nespěchejte, nebo... | E15.cz

Scanner: Nespěchejte, nebo...

Scanner: Nespěchejte, nebo...
Motor pracuje naplno
• 
ZDROJ: archiv

Daniel Deyl, Strategie

Působivý kus na téma "festina lente" se povedl ruské pobočce agentury BBDO na objednávku tamní pojišťovny Intouch.

Kliknete na klip s názvem „nejstrašnější autohavárie vůbec“ na YouTube (spot byl publikován právě tam a ne jinde, což má svůj smysl, jak uvidíme) a vidíte jakéhosi žigulíka, jak jede po okresce, která už se nemá na tomto světě čeho bát – tedy pardon, po prvotřídní ruské silnici. Jede deset minut a nic se nestane.

Tvůrci vtipně počítají s tím, že diváci, v Rusku uvyklí drastickým záběrům automobilových neštěstí, nevydrží sledovat tu podívanou tak dlouho a začnou „pospíchat“, tedy manuálně posunovat klip kupředu, aby už viděli téct krev. Jenže když to uděláte, objeví se vám v tu chvíli v protisměru náklaďák – a máte smůlu. Vzápětí naskočí vzkaz od pojišťovny, „nepospíchej“. Když jedete normální rychlostí, nic takového se nestane.

Scanner považuje za zcela odpovídající, že klip pochází z Ruska: myslet si, že plynový kohout vyřeší vaše trable, je pitomost. Napsal jsem kohout? Pedál, samozřejmě, pedál.

Autor: Daniel Deyl, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!