Scanner: Reklamní smutnění | E15.cz

Scanner: Reklamní smutnění

Scanner: Reklamní smutnění
Reklamní smutnění
• 
ZDROJ: archiv

Daniel Deyl, Strategie

Značek, které kolem sebe šíří pocity štěstí, nebo si to alespoň namlouvají, je dvanáct do tuctu. Co ale otrávená reklama?

Oblíbenému americkému ilustrátorovi Adamu Kurtzovi se ten nápad zalíbil; vyhlásil přes Twitter, že bude přijímat objednávky na smutné verze šťastných značek. Jak řekl, tak učinil – a výsledkem je osvěžující série jednoduchých kreseb doprovázených slogany neomylně depresivními.

Scanner si zejména oblíbil „no bóže, vždyť je to taky pivo“ pro jakýsi ležák, „just do not“ pro Nike a „práce je na vás“ pro IKEA. Trochu překvapivě představitelé žádné ze značek neprotestovali, nehrozili žalobami ani nic podobného. Zdravý rozum, jak vidno, se umí objevit i na těch nejnepravděpodobnějších místech.

Autor: Daniel Deyl, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Mohlo by vás zajímat