Jak se prezentují lázeňské hotely | E15.cz

Jak se prezentují lázeňské hotely

Jak se prezentují lázeňské hotely
Jak se prezentují lázeňské hotely
• 

Karel Troška

Na tuzemské poměry dost neobvykle se využití 3D reklamy chopila společnost Imperial Karlovy Vary vlastnící dva lázeňské hotely.

Před pěti lety si nechala pro účely prezentace navrhnout a vyrobit originální porcelánový pohárek na pití minerální vody, a protože s ním měla úspěch, pokračuje v tradici reklamních předmětů na míru dosud.
Každý rok je do některého z hotelů společnosti pozváno několik umělců, kteří po seznámení s provozem mají za úkol navrhnout další artefakty, jimiž by se mohla společnost Imperial KV prezentovat. Takto již vznikla např. váza do hotelové kavárny a miska na cukry nebo mísa na ovoce v podobě plastické mapy Karlových Varů s vyznačením polohy vybraných hotelů.

Všechny návrhy, ať už se přistoupí k jejich výrobě, či nikoli, jsou pak vystaveny v galerii hotelu Imperial, kde jsou přístupné jak lázeňským hostům, tak i široké veřejnosti. Zadání designérům bývá zpravidla velmi volné, přijít mohou doslova s čímkoli „od špendlíku po vířivku“. Letošní ročník sympozia je však výjimečný v tom, že příští rok oslaví vlajková loď společnosti – hotel Imperial – sto let existence. Tomuto tématu by tedy měly být přizpůsobeny i návrhy účastníků. Všechny letošní práce i retrospektivu předmětů navržených a vyrobených v předchozích čtyřech letech je možné vidět na výstavě v galerii hotelu Imperial v termínu od 15. září do 15. října.

Autor: Karel Troška
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!