Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? - anketa | E15.cz

Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? - anketa

Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? - anketa
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Shutterstock

red

1. Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? A jaký je zájem o netradiční, mimo formátové kampaně? 2. Jaká je vaše nejdražší plocha k pronájmu a kde je možné ji najít? Jaká je částka za měsíční pronájem?

George Kisugite, BigMedia Praha, jednatel

1. Nejoblíbenější zůstávají nadále klasické bigboardy, ale stále více se do popředí zájmu dostávají double bigboardy. Požadavky klientů lze tedy shrnout do jednoduché formulace „čím větší, tím lepší“. Na nové formáty si klienti většinou musí nejprve zvyknout, zhlédnout pár realizovaných kampaní a pak začnou uvažovat o jejich využití. Stále častěji se ale také setkáváme s požadavky klientů na zcela netradiční kampaně a umístění, tedy vyhledávání lokalit a formátů přímo na míru, popř. zajištění klientem vytipovaných lokalit.

2. Naší chloubou a zároveň nejdražší plochou v nabídce je trojstranný otočný backlight s názvem „Faros“ na Letišti Praha. Ceníková cena měsíčního pronájmu této plochy činí 710 000 Kč. Plocha je vhodná pro prezentaci silných klientů, kteří vědí, že jejich reklama přímo v areálu letiště je prestižní a téměř „nezbytná“.

Radmila Pospíšilová, Mobilboard, Managing Director

1. Zabýváme se reklamou na transportu, tudíž našimi nejpoptávanějšími formáty jsou naše síťové formáty -mobilboard, cityboard, backboard, které prodáváme celorepublikově. Jejich výhodou je unifikovanost rozměru, který se dá aplikovat na autobusy, trolejbusy a také tramvaje. Pro nízkorozpočtové kampaně jsou hodně využívány interiérové letáky apod. V poslední době se objevují netradiční kreativní kampaně tak 2-3x do roka. Jinak samozřejmě sami stále vymýšlíme něco netradičního - v minulém roce např. reklamu prostřednictvím WiFi ve vozech MHD.

2. V transportu je nejdražší plochou celopolep tramvaje, kde se cena pohybuje v regionech cca 41 000 korun za měsíc a v Praze je to u tramvaje 50 000 korun/měsíc. Realizace se tedy vyplatí spíše na dlouhodobější kampaně s půlročním nebo ročním pronájmem.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!