Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? - anketa | E15.cz

Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? - anketa

Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? - anketa
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Shutterstock

red

1. Jaké jsou nejžádanější formáty venkovní reklamy? A jaký je zájem o netradiční, mimo formátové kampaně? 2. Jaká je vaše nejdražší plocha k pronájmu a kde je možné ji najít? Jaká je částka za měsíční pronájem?

George Kisugite, BigMedia Praha, jednatel

2. Naší chloubou a zároveň nejdražší plochou v nabídce je trojstranný otočný backlight s názvem „Faros“ na Letišti Praha. Ceníková cena měsíčního pronájmu této plochy činí 710 000 Kč. Plocha je vhodná pro prezentaci silných klientů, kteří vědí, že jejich reklama přímo v areálu letiště je prestižní a téměř „nezbytná“.

Radmila Pospíšilová, Mobilboard, Managing Director

1. Zabýváme se reklamou na transportu, tudíž našimi nejpoptávanějšími formáty jsou naše síťové formáty -mobilboard, cityboard, backboard, které prodáváme celorepublikově. Jejich výhodou je unifikovanost rozměru, který se dá aplikovat na autobusy, trolejbusy a také tramvaje. Pro nízkorozpočtové kampaně jsou hodně využívány interiérové letáky apod. V poslední době se objevují netradiční kreativní kampaně tak 2-3x do roka. Jinak samozřejmě sami stále vymýšlíme něco netradičního - v minulém roce např. reklamu prostřednictvím WiFi ve vozech MHD.

2. V transportu je nejdražší plochou celopolep tramvaje, kde se cena pohybuje v regionech cca 41 000 korun za měsíc a v Praze je to u tramvaje 50 000 korun/měsíc. Realizace se tedy vyplatí spíše na dlouhodobější kampaně s půlročním nebo ročním pronájmem.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!