Legendární značka dárkových předmětů v Praze | E15.cz

Legendární značka dárkových předmětů v Praze

Legendární značka dárkových předmětů v Praze
Na výstavě bude k vidění i pero Parker Duofold Lucky 8, které bylo na počest zakladatele značky uvedeno na trh v 8 hodin, 8 minut a 8 vteřin 8. ledna roku 2008. Několik kousků z této exkluzivní limitované edice je ještě možné zakoupit.
• 

Pavel Pichl

Poměrně ojedinělá a v České republice hned tak neopakovatelná akce proběhne od 22. září do konce roku v Národním technickém muzeu. Chystá se zde výstava k historii psacích potřeb Parker, na níž bude možné vidět řadu originálních per a tužek této legendární značky.

Vzhledem k tomu, že značkové psací potřeby patří mezi oblíbené a účinné reklamní dárky pro manažery, nabízí se možnost využít tuto příležitost k posílení vztahu s významnými obchodními partnery. Co takhle věnovat některým z nich současného Parkera a spolu s ním v dárkové krabičce ještě vstupenky na výstavu? Ať se zajdou podívat na ty historické a přesvědčí se, že dárek, který dostávají, skutečně stojí za to. Vždyť perem této značky psali např. Ernest Hemingway, Giacomo Puccini, Arthur Conan Doyle a další slavné osobnosti, podepsány jimi byly mnohé odzbrojovací smlouvy mezi Ruskem a USA a také kapitulace německé armády v Berlíně a japonské v Tichomoří.

Inspirace i poučení

Seznámení s historií značky Parker může být poučné i z důvodu poznání, že její zakladatel George S. Parker se před 100 lety potýkal s velmi podobnými problémy, jaké zaměstnávají i současné podnikatele. Jeho firmu několikrát vážně ohrozila konkurence, která přišla na trh s novinkou, jež na sebe stáhla pozornost zákazníků a velkou část tehdejší poptávky. Důsledným hledáním ještě lepšího řešení však společnost Parker vždy dokázala překonat všechny překážky a nad konkurencí nakonec zvítězit. Velký význam v této firmě byl už od 20. let minulého století přikládán reklamě, díky níž se podařilo pro modelovou řadu Duofold vytvořit do té doby de facto neexistující kategorii luxusních psacích potřeb. Již tehdy Parker využíval k reklamním účelům také letadlo a za povšimnutí určitě stojí i originální vizuální styl kolekce per Duofold symbolizovaný červeným ptáčkem s černými křídly – tanagrou červenou. Vzhledem k současné situaci bude rovněž jistě velmi inspirativní možnost uvidět, jak se výrobce luxusního zboží vyrovnával s následky velké hospodářské krize na počátku 30. let.

Jít s trendem i vybočit

Na trhu 3D reklamy v poslední době můžeme sledovat dva trendy. Prvním je zásadní omezování laciných rozdávaných předmětů, které příjemci neposkytují téměř žádný důvod, aby si je ponechal a nějaký čas je užíval. Nákup reklamních dárků se dnes daleko více promýšlí a vybírají se takové věci, které mohou dále sloužit a reklamní poselství nést dlouhodobě. Zároveň se klade značný důraz na vlastní předání, aby tento okamžik byl něčím výjimečný a vzpomínky obdarovaného na něj příjemné a v paměti snadno vybavitelné. Stále častěji se ve spojitosti s firemními dárky skloňuje i slovo zážitek a v nabídkách specializovaných agentur se objevují nejrůznější, mnohdy velmi kuriózní možnosti. Zkuste na jedné straně využít trendu a věnovat obchodním partnerům něco skutečně hodnotného a reprezentativního, co jim vydrží roky a čím se budou rádi chlubit před ostatními. Zkuste ovšem také vybočit z řady a namísto adrenalinových seskoků bůhvíodkud, letů a jízd bůhvíčím a exotických ochutnávek bůhvíčeho darovat spolu s kvalitním značkovým perem také lístky na jedinečnou výstavu. Určitě to bude přinejmenším stylové.

Autor: Pavel Pichl
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!