Máte v sortimentu reklamních předmětů „na poslední chvíli“ takové, které lze použít jako vánoční dárky? - anketa | E15.cz

Máte v sortimentu reklamních předmětů „na poslední chvíli“ takové, které lze použít jako vánoční dárky? - anketa

Máte v sortimentu reklamních předmětů „na poslední chvíli“ takové, které lze použít jako vánoční dárky? - anketa
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Shutterstock

red

1. Máte v sortimentu reklamních předmětů „na poslední chvíli“ takové, které lze použít jako vánoční dárky? 2. Můžete popsat příklad, kdy se vám v minulosti podařilo dodat klientovi na poslední chvíli vánoční dárek, který pak u obdarovaných měl úspěch? 3. Jaké jsou u vás dodací termíny dodání takových předmětů bez potisku či s ním?

Martin Kyjovský, marketingový ředitel iMi Partner

1) Dá se říct, že ano. Vzhledem k tomu, že patříme mezi největší dodavatele na českém trhu, držíme velké množství zboží skladem. Vždy tak máme k dispozici několik milionů dárků. Z nich je možné si vybírat a objednávat i na „poslední chvíli“.

2) Ano. Vzpomínám si na klienta, který si objednal dárky pro své partnery opravdu „za pět minut Vánoce“. Aby dárky vůbec dorazily k adresátům, rozesílali jsme je rovnou od nás, balené do vánočního papíru a s pozdravem našeho zákazníka.

3) Zboží, které máme skladem, dodáváme do dvou pracovních dnů, a to platí i v té největší sezoně. U ostatního zboží je vždy jeho dostupnost uvedena na našem webu, jedná se ale o jednotky dnů. Zboží s potiskem dodáváme do sedmi pracovních dnů od schválené korektury nebo vzorku. Závěr je tedy jednoznačný: řešení se najde vždy. Už klasik J. A. Komenský však odsuzoval veškeré kvaltování, a pokud tedy ještě nemáte vyřešeny vánoční dárky pro obchodní partnery či zaměstnance, určitě už déle neotálejte.

Miloslav Navrátil, ředitel Agentury MN

1) Jako producenti jsme schopni zareagovat i na poslední chvíli. Po konzultaci s klientem tedy připravíme možné varianty řešení s ohledem na zadání ceny, cílové skupiny atd.

2) Nejen v předvánočním období, ale po celý rok máme úspěch s dárkovými sadami, které vycházejí z našeho návrhu. Při jejich tvorbě jsme dbali na to, aby z nich bylo možné sestavovat tematické stavebnice s různou cenou, účelem použití i obsahem. Dárek nemusí mít jen krátkodobé využití v období Vánoc, hlavně by měl být výjimečný, účelný a běžně nedostupný.

3) Vycházíme z toho, že termín si určuje klient, a tím se stanovují možnosti výběru dárku. Omezení je pouze v aktuální dostupnosti komponent a polotovarů.

Autor: red
 

Hlavní zprávy

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!