Reklamní oplatky podpoří prodej | E15.cz

Reklamní oplatky podpoří prodej

Reklamní oplatky podpoří prodej
Dárkové balení s individuálním potiskem
• 

Tomáš Brázda

Reklamní oplatky, o kterých jsme vás informovali v čísle 4/2011, vyplňují další prostor na trhu marketingové komunikace, tentokrát v roli podpory prodeje a jako motivační nástroj na prodejních akcích, veletrzích ale i v obchodních a nákupních centrech.

Voňavé reklamní oplatky se čím dál častěji objevují na prestižních veletrzích, konferencích a promotion akcích pro odbornou i širokou veřejnost. Příjemné aroma, které se šíří v okolí stánku promované firmy nejenže naláká návštěvníky ze vzdálenějších míst, ale díky krátké chvíli čekání na ohřátou oplatku s logem firmy se zde nenuceně vytváří prostor pro navázání rozhovoru ze strany prodejců. Díky brandovanému kornoutu pak zůstane jméno společnosti pevněji zapsáno v myslích potenciálních zákazníků a nezanikne mezi materiály „běžné“ konkurence. Řada firem, které oplatky v praxi vyzkoušely, potvrzuje nárůst zájemců až o 25 % v době, kdy rozdávání oplatek probíhalo.

Doktoři i soustružníci mlsají stejně rádi!

Praxe ukázala, že zájem o oplatky projevují prakticky ve stejné míře všichni návštěvníci akcí, nehledě na pohlaví, věk nebo příjmovou skupinu, ale oblíbenost tohoto „nástroje“ je stejná i napříč obory - zaujal stejně tak dobře lékaře na farmaceutické konferenci jako návštěvníky strojírenského nebo cestovního veletrhu.

Cross-promotion aneb Krabičkou neurazíš!

Ne vždy probíhá podpora prodeje formou živé promotion. Produktů v maloobchodech je mnoho a výrazně se odlišit od konkurence je stále těžší. Reklamní oplatky s logem produktu nebo značkou firmy, které dostane spotřebitel spolu se zakoupeným výrobkem, se ukazují být úspěšným konceptem zejména v segmentu nápojů (kde jsou vhodným komplementárním prvkem), ale i v oblasti kosmetických produktů. Malá krabička s pěti oplatkami se bez problému vejde i do kabelky dámy při příležitostném nákupu.

Novinka Mikrooplatky se rychle ujala

Díky nové možnosti balení jednotlivých reklamních oplatek do elegantního průhledného obalu se otevřel prostor pro „motivační“ dárky v hotelech, restauracích i kavárenských provozech. K oblíbeným minioplatkám s vlastním reliéfem o průměru 12 cm přibyla absolutní novinka na trhu tzv. Mikrooplatky. Nejmenší velikost lázeňských oplatek s průměrem 4 cm, je balena jednotlivě v celofánových sáčcích s potiskem a je možné jí využít jako pamlsek přímo ke kávě na talířek, nebo v hotelovém pokoji umístit místo malé čokolády jako uvítací překvapení pro hosty.

Autor pracuje ve společnosti Event factory.cz

Autor: Tomáš Brázda
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!