Značkový vánoční dárek již klienti dokážou ocenit | E15.cz

Značkový vánoční dárek již klienti dokážou ocenit

Značkový vánoční dárek již klienti dokážou ocenit
Miloslav Záboj
• 
ZDROJ: Jiří Černý

Pavel Pichl

Získat za své peníze maximum je požadavek, který dnes platí i v 3D reklamě. Pokud kvalitu a design doplní známá značka, je takový dárek jistě dobrá volba, říká Miloslav Záboj, jednatel společnosti Kate agency.

Ve vaší nabídce jsou výrobky známé značky Samsonite. Jak čeští klienti reagují na nabídku značkových produktů? A jak těžké je přesvědčit, že poměr cena/výkon je důležitý?

Zatímco právě v Rakousku nebo Německu je tento sortiment již zaběhnutý a je mimochodem velmi oblíbený, u nás jsme začali tuto značku nabízet až letos. Bylo k tomu totiž nutné vypracovat kompletní podporu prodeje, což se nám ale doufám podařilo. Dnes i přes nejnovější digitální technologie jsou totiž stále důležité tištěné katalogy, které musí být v češtině a hlavně s uvedením ceny přímo u zboží. To, že zboží musí být fyzicky k vidění na vzorkovně nebo k zapůjčení zákazníkům, se také nesmí opomenout a s podporou prodeje pro partnery a agentury je to stejné. Nabídka na internetu je opravdu jen základ, který dnes nestačí.

Je ochoten český zákazník připlatit si za design nebo kvalitu?

Já určitě ano, i když bych moc o připlácení nehovořil. Zní to možná pro někoho zvláštně, ale i my dáváme svým zákazníkům a obchodním partnerům reklamní dárky, a právě v loňském roce jsme se rozhodli dávat Samsonite, a tak to vše vzniklo. Proč si to nechat jen pro sebe a proč nenabídnout, co se líbí nám i ostatním. A nejedná se jen o všem známé kufry Samsonite, které znáte z filmu o agentu 007, kde James Bond převáží své diamanty, i když i ty máme v nabídce (myslím ty kufry…). Zmíněná kolekce Samsonite obsahuje téměř vše, co naleznete v běžném katalogu reklamních předmětů. Jak jsem již zmínil, jsou to jak různá cestovní zavazadla, tak i tašky na notebooky či batohy, deštníky, spisovky, peněženky, osobní taštičky, manikúry nebo třeba i kožené opasky, a to za cenu, která vás mile překvapí.

Říkáte, že finanční rozdíl mezi výrobky Samsonite a běžnou produkcí není zas tak markantní. Přesto asi ale české zákazníky může značka odradit, mohou očekávat vyšší náklady…

Špatná nebo snad drahá volba to určitě není, řekl bych, že jsme spíše někde na středu cenové nabídky. Ono je možná dobré otevřít právě ten tištěný katalog, a pokud se rozhodnete dát nějaký ten Samsonite jako vánoční dárek, budete mít navíc i jistotu, že jste mu něco podobného již v minulosti nedali a zákazník ocení ověřenou kvalitu a prestiž vánočního dárku.

Autor: Pavel Pichl
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!