Facebook nadhodnocoval výsledky reklamy, situaci chce řešit nezávislým auditem | E15.cz

Facebook nadhodnocoval výsledky reklamy, situaci chce řešit nezávislým auditem

10. února 2017 • 17:15
Arsen Lazarevič

Společnost Facebook přiznala, že nadhodnocovala informace ohledně zobrazování reklamy. Příslibila proto, že poskytne data ohledně zobrazování inzerátů na své reklamní platformě, aby byl uskutečně nezávislý audit, který by měl odpovědět na otázku, jak vlastně Facebook ve skutečnosti zobrazuje své reklamy. Informaci přinesla agentura Reuters.

Facebook v září uvedl, že metrika, která analyzuje průměrnou dobu, kterou uživatel stráví sledováním videa, byla uměle nadhodnocena. Facebook totiž uvedl průměrnou hodnotu jen těch lidí, kteří strávili sledovaním videí déle než tři vteřiny.

Vše o sociální síti Facebook čtěte zde

Společnost proto příslibila, že pro úspěšný audit poskytne veškeré potřebné informace, včetně přesného stráveného času u videí v milisekundách. Dále také odhalí, jak je zobrazována reklama na Facebooku či přidružené sociální síti Instagram. 

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!