Správný mediální monitoring umí i analyzovat a měřit výsledky | E15.cz

Správný mediální monitoring umí i analyzovat a měřit výsledky

Správný mediální monitoring umí i analyzovat a měřit výsledky
ZDROJ: Imper CZ
9. prosince 2016 • 00:00

Aplikace Monitora, nováček na poli mediálního monitoringu, sbírá úspěchy. Za první roky na trhu má tento produkt již stovky firemních uživatelů. Používá ji mimo jiné Transparency International, CBRE, Autodrom Most, agentura CzechTourism, Albatros Média a mnoho dalších společností.

„Monitora nám šetří hodiny času týdně díky automatickým analýzám a reportingovému modulu. Jsme schopni rychle reagovat na kauzy, o kterých víme dříve než klient. Díky náhledům článků můžeme vidět informace v potřebném kontextu,” řekla Jitka Kosovská, PR & Marketingová manažerka ve společnosti Profinit.

Mezi zásadní výhody aplikace, které Monitoru odlišují od konkurence, patří bezesporu rychlost, množství monitorovaných médií a titulů, přístup k mediálnímu archivu, pokročilý reporting, možnost PDF náhledů tištěných médií a v neposlední řadě analýza mediálních výstupů na jeden klik.

Rychlost, která není na úkor kvality

Aplikace detekuje nové zmínky takřka v okamžiku jejich vydání. Díky tomu můžete jako první vidět, co se o vaší značce právě píše nebo dokonce bude psát, aniž byste museli čekat na papírové vydání novin.

V současné době aplikace monitoruje více než 2 680 titulů, z toho přes 800 tištěných. K tomu si připočtěte pořady celoplošných TV stanic a rádií a vyjde vám počet zhruba o 20 % vyšší, než nabízejí ostatní poskytovatelé monitoringu. Denně platforma podrobně prochází kolem 5 000 stran tištěných textů a 9 000 on-line článků. Kvantita si tedy v tomto případě opravdu podává ruku s kvalitou.

Reporting stokrát jinak

Články ve službě lze filtrovat (dle data, média či tématu, do kterého spadají), psát si k nim poznámky, přidělovat jim štítky a sentiment a exportovat je do mnoha formátů. K dispozici jsou vybrané PDF náhledy daných titulů, a to někdy i dříve, než se dostanou v papírové podobě do stánku.

Aplikaci nejsou cizí ani pojmy jako AVE či OTS. Zjistíte, ve kterých médiích se o vás nejčastěji píše a ve který den a porovnáte si výstupy s vaší konkurencí. Ve spojení s Google Analytics Monitora tvoří silný nástroj, který zvládne analyzovat úspěšnost vašich on-line PR a marketingových aktivit. Dozvíte se, kolik čtenářů přišlo na vaše webové stránky z určitého článku a jak dlouho se v průměru na vašem webu zdrželi. Monitoru lze napojit na CRM nebo s dalšími aplikacemi jako Trello, Slack či RSS s kanálem.

Není nic jednoduššího než si vyzkoušet, jak by Monitora vyhovovala právě vám. Zaregistrujte se ještě dnes a během dvou minut může být Monitora na 7 dní vaše!

Autor: Komerční sdělení
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!