Zkonvertujte návštěvníky svého webu v obchodní příležitost | E15.cz

Zkonvertujte návštěvníky svého webu v obchodní příležitost

Zkonvertujte návštěvníky svého webu v obchodní příležitost
ZDROJ: Imper CZ s.r.o.
2. prosince 2016 • 09:47

Kdo dělá obchod bez moderních nástrojů a analýz dat, ten šlape po příležitostech. Tak by se dalo shrnout pojetí takzvaného „obchodu nové generace“, který je celý postaven právě na využívání a vzájemném provázání obrovského množství informací o potenciálních i stávajících klientech. Spojení veřejně dostupných a uživatelsky generovaných dat totiž vede k jasné identifikaci obchodních příležitostí. 

V současné době existují nástroje přesně identifikující uživatele webových stránek včetně analýzy jejich chování. Stávají se standardem, který dokáže významným způsobem zefektivnit identifikaci případných nových klientů. Je s podivem, kolik obchodních týmů zatím tyto možnosti nevyužívá a dál loví nové kontakty méně účinným způsobem.

Leady – nástroj, který přinesl nový standard

Jedničkou mezi českými aplikacemi identifikujícími návštěvníky webových stránek je nástroj Leady.cz. Díky tomu, že byl vyvíjen v českém prostředí a pro české prostředí, dokáže pracovat s celou řadou důležitých nejen lokálních obchodních databází. Samozřejmostí je vazba na nástroje výkonnostního marketingu (např. Google Analytics). Je tedy možné okamžitě zjistit, zda na kampaně reagují společnosti ze segmentu, na který marketing cílí.

Stačí vložit kód a již se měří

Instalace Leadů je jednoduchá – stačí na sledované stránky nastavit unikátní kód. Po jeho aktivaci začne systém identifikovat firemní návštěvy, k nimž pak automaticky doplní další informace jako je IČ, obrat, počet zaměstnanců, kontakty a samozřejmě i přehled stránek, které si uživatel při návštěvě webu prohlédl. Ve spojení s e-mailovou adresou, identifikovanou prostřednictvím e-mailingů, je možné přesně detektovat návštěvníka, a tak zvýšit rozlišovací schopnosti z firem na konkrétní osoby. Tímto způsobem se výrazně zjednodušují upsell i crossell aktivity a zároveň značným způsobem usnadňuje accounting.

Díky aplikaci Leady tak uživatel jasně ví, kdo je jeho potenciální zákazník, a nemusí obchodní příležitosti složitě generovat. Stačí je identifikovat a následně tyto firmy oslovit s jasnou a cílenou nabídkou produktů a služeb, které odpovídají jejich požadavkům.

Jak zvyšují Leady výkon?

  • Až 4x více kontaktů z webu, které budete umět využít
  • Až 2x více identifikovaných skutečných leadů
  • dvojnásobné zisky ze stejné návštěvnosti

Více o službě Leady se dozvíte na www.leady.cz.

 

 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!