10. ročník České ceny za PR vyhrálo „Týtý“ | E15.cz

10. ročník České ceny za PR vyhrálo „Týtý“

10. ročník České ceny za PR vyhrálo „Týtý“
Česká cena za PR 2015
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Asociace public relations agentur (APRA) slavnostně vyhlásila výsledky 10. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations. Ceny byly uděleny ve 21 ze 22 kategorií, absolutním vítězem se v konkurenci rekordních 155 přihlášených projektů stal projekt „Pro jedno TýTý slunce nesvítí“ vytvořený agenturou AC&C a společností Seznam.cz.

Jubilejní 10. slavnostní vyhlášení výsledků spojené s předáním cen vítězům, se letos opět uskutečnilo ve 27. patře budovy City Tower. Setkání, jež patří k vrcholným událostem oboru PR, se zúčastnilo přes 300 píáristů z celé republiky. Večerem již tradičně provázel Ondřej Hejma, který ozvláštnil večer i oslavnou písní věnovanou 20 letům APRA. Barbora Bělíková, výkonná ředitelka APRA k ČCPR, poznamenává: „Letošní ročník potvrdil rostoucí zájem o oborové ceny. Neustále se rozrůstá škála oceněných a ocenění získávají nejen zástupci členských i nečlenských agentur a klientů, ale i zástupci z akademické sféry, občanská sdružení či projekty měst a obcí.“ Přihlášek bylo letos nejvíce za celou dobu trvání soutěže.

Výsledky České ceny za PRVýsledky České ceny za PRAutor: archiv

K nejsilněji zastoupeným kategoriím 10. ročníku patřila již tradičně kategorie B2C (41 projektů), následována kategorií Digital & social media (28 projektů). Velmi dobře byly obsazeny i kategorie Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů), Spotřební zboží (18 projektů) či Akce a události (16 projektů). Projekty v 10. ročníku hodnotilo celkem sedm nezávislých komisí složených ze 70 odborníků a osobností působících v public relations a příbuzných oborech. Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!