Adexpres získal Českou spořitelnu | E15.cz

Adexpres získal Českou spořitelnu

Adexpres získal Českou spořitelnu
Adexpres
• 
ZDROJ: Adexpres

Strategie, Petr Novotný

Adexpres se stal nově strategickou digitální agenturou pro Českou spořitelnu. Bude pro ni zajišťovat plánování, správu a optimalizaci kampaní napříč všemi digitálními kanály.

Rolí Adexpresu bude zajišťovat strategicky všechny plánované digitální kampaně České spořitelny (display, performance display a search), tvořit mediální strategie i detailní plány, optimalizovat kampaně, odpovídat za nastavené KPI a řídit programatický nákup.

Agentura MEC zajistí dle zvolené strategie nákup médií.

Adexpres takto navazuje na strategii umožnit inzerentům oddělovat klientský servis a mediální nákup. Tento přístup si odzkoušel například pro investiční skupinu KKCG a její portfoliové společnosti.

„Klient tak může maximalizovat dodavatelský potenciál – získat nejlepší možný servis v oblasti digitálních médií a zároveň dosáhnout nejlepších nákupních podmínek. Právě pro KKCG jsme spojili své síly s jejich nákupní agenturou Médea. Díky partnerskému přístupu obou agentur se nám podařilo dosáhnout nejefektivnějšího využití rozpočtů na digitální média,“ říká Jan Galgonek, majitel agentury Adexpres.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!