Agentura Phomedia se mění v Bubble | E15.cz

Agentura Phomedia se mění v Bubble

Agentura Phomedia se mění v Bubble
Bubble
• 

red

Agentura Phomedia, která se specializuje zejména na oblast mobilního marketingu, mění svou značku i jméno.

Tým okolo majitele agentury Lukáše Kořínka, který má za sebou kampaně pro značky Jameson, Telefonica O2 Slovensko nebo Škoda Auto, si nově říká Bubble. Pod novým jménem svým klientům nabízí pomoc se strategií působení v sociálních médiích, s aplikacemi, hrami, viralitou a propagací. Na svém webu bude pravidelně zveřejňovat své know how prostřednictvím case studies, blogu nebo aktuálního zpravodajství z agentury.

“Nejsme na trhu úplně novou agenturou, máme již poměrně široké portfolio klientů a rozhodli jsme se proto opustit koncept práce na doporučení a ukázat světu pro koho a na čem pracujeme,” říká Lukáš Kořínek, majitel agentury. “Součástí tohoto přístupu bude i maximální otevřenost. Pravidelně budeme na našem webu sdílet své know how, publikovat case studies a upozorňovat na zajímavé zahraniční projekty a informace,” dodává.

LightHouse se mění na LHMS

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!