Aktivita fanoušků Becherovky na sociálních sítích stoupá | E15.cz

Aktivita fanoušků Becherovky na sociálních sítích stoupá

Aktivita fanoušků Becherovky na sociálních sítích stoupá
Bedýnka Becherovky pro instagramisty
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Agentura Bubble v tendru obhájila pozici dodavatele obsahu pro sociální sítě značky Becherovka Original. Nový přístup k tvorbě obsahu sociálních médií přinesl zvýšenou aktivitu fanoušků.

Digitální agentura Bubble změnila přístup k vytváření obsahu sociálních médií. Díky tomu mají posty Becherovky za poslední tři měsíce o 41 procent více reakcí a o 74 procent vyšší organický dosah než ve srovnatelném období před změnou.

„Sociální média se rychle mění a to, co fungovalo ještě před rokem, už dnes nikoho neohromí. Uživatelé nevědomky kladou značkám stále vyšší nároky na obsah. My jsme se rozhodli jejich nároky předehnat a příjemně je překvapit. Na to jsme si vytvořili nový model, jak sestavovat obsahovou strategii. Vzali jsme všechny drobné detaily uvažování nad obsahem, o kterých víme, že fungují, a spojili je do jednoho systematického celku, který reflektuje aktuální trendy a formáty. Přepracovali jsme tak nejen strategii na Becherovce, ale i na dalších brandech,“ říká Marie Grafová, head of community management v Bubble.

Dosah příspěvků na Facebooku BecherovkyDosah příspěvků na Facebooku BecherovkyAutor: archiv

Ve svém přístupu k obsahu klade Bubble důraz na propracované obsahové pilíře, které reflektují to, co značku odlišuje od ostatních. Podle toho volí témata, styl textů i zpracování vizuálů.

Neuspořádané příspěvky a photoshopové koláže už jsou podle Bubble za zenitem, uživatelé jsou jich přesycení. Pro Becherovku místo toho agentura zvolila pouze neretušované fotografie, uvolněné texty a obsahové seriály. Každý příspěvek jako celek je typický pouze pro Becherovku, žádná jiná značka si jej nemůže přivlastnit jedna ku jedné.

Příkladem může být seriál „Drink po práci: 18:07“, v němž Bubble s Becherovkou rozvíjí téma pravidelného posezení po práci v čase, který vizuálně navazuje na tradici značky založené v roce 1807.

Drink po práci 18:07Drink po práci 18:07Autor: archiv

Bubble pro Becherovku připravuje i další trendové aktivity, které zapojují do dění samotné uživatele. Minulý týden si například vybraní čeští instagramisté rozbalili speciální balíčky vytvořené na míru Becherovce, zabalené v originálních dřevěných bedýnkách. I balíček chce komunikovat poctivost, originalitu a nadhled jako hodnoty značky.

Bubble s Becherovkou na sociálních sítích spolupracuje od roku 2012. Po tendru, který proběhl v lednu a únoru 2015, byla spolupráce prodloužena. Bubble novou strategii tvorby zcela originálního obsahu pro sociální sítě začíná používat také pro Sazku, Eurojackpot, Havanu, Absolut Vodku a další značky.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!