Automobilky letos zvyšují výdaje do reklamy | E15.cz

Automobilky letos zvyšují výdaje do reklamy

Automobilky letos zvyšují výdaje do reklamy
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Shutterstock

red

Český mediální trh zaznamenal v segmentu osobních automobilů v prvním pololetí 2011 meziroční nárůst o 11 procent. Největším zadavatelem je automobilka Hyundai, zvýšila výdaje do reklamy o 68 procent na 260 milionů korun.

Největší podíl v hrubých výdajích patří podle společnosti Kantar Media automobilce Hyundai, konkrétně se jedná o 12,77 %. Hyundai se v komunikaci zaměřovala hlavně na značky Hyundai i20 a i30, jejich kampaně se objevovaly hlavně v televizi a v tiskových médiích.

Druhým největším zadavatelem byla v prvním pololetí společnost Škoda Auto, která sice v meziročním srovnání snížila své výdaje do reklamy o 7,31 % na 216 milionů, celkově jí však mezi všemi výrobci osobních automobilů patří podíl 10,59 %.

Největším skokanem prvního pololetí je Mitsubishi, která hlavně díky kampani na model Mitsubishi ASX směřované především do tisku, OOH a na internet, navýšila investice do reklamy o 912 % (z 2,5 milonu korun v 1. pololetí 2010 na 25 milionů v 1. pololetí 2011).

Podíl značek na mediálních výdajích v 1. pololetí 2011Podíl značek na mediálních výdajích v 1. pololetí 2011Autor:

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!