Beermixy Staropramen Cool mají nové obaly i příchutě | E15.cz

Beermixy Staropramen Cool mají nové obaly i příchutě

Beermixy Staropramen Cool mají nové obaly i příchutě
Beermixy Staropramenu v novém obalu a s novými příchutěmi
• 
ZDROJ: archiv
24. dubna 2015 • 11:23
Staropramen chystá na letní sezónu nízkoalkoholické pivo se dvěma novými ovocnými příchutěmi. Ostatní beermixy dostanou nový obal, který vytvořila agentura Unity Design.

Beermixy, tedy nízkoalkoholické pivo (s dvěma procenty alkoholu) s ovocnou příchutí, které Staropramen uvedl na trh před několika lety pod značkou Cool, hlásí před nadcházející sezónou několik marketingových inovací. Staropramen přichází se dvěma novými příchutěmi, které loni otestoval v limitované edici – bezovým květem a citronem.

Beermixy mají i nový designový obal z autorské dílny agentury Unity Design se symbolem „Cold edge“ - jasně čitelným indikátorem, který během vychlazení změní barvu z bílé na modrou a pomůže tak určit ten správný okamžik, kdy nápoj otevřít.

Nápoj bude distribuován hlavně v plechovkách. „V beermixovém segmentu zájem zákazníků o nápoj stáčený do plechovek silně roste. V roce 2014 se v plechovkách prodalo téměř 75 % celkové produkce, zbylých téměř 25 % putovalo ke konzumentům v PET lahvích. Skleněné lahve už na trhu v tomto segmentu prakticky nenajdete. Je to dané tím, že beermixy si lidé častěji berou s sebou například na letní večírky, pikniky či k vodě, a proto dávají přednost lehkému pohodlnému obalu,“ říká David Šeberle, manažer značky Staropramen Cool.

Kampaň bude v letní sezóně probíhat v ATL i BTL, vzhledem k cílové skupině Staropramen produkt výrazně podpoří v oblasti digitálních i online médií.

Autor: Aleš Hudský, Strategie
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!