Bistro zajistí sociální kampaň pro Strongbow Cider | E15.cz

Bistro zajistí sociální kampaň pro Strongbow Cider

Bistro zajistí sociální kampaň pro Strongbow Cider
Zátky od lahví produktů firmy Heineken
• 
ZDROJ: archiv
25. května 2015 • 12:57
Výběrové řízení na komunikaci britského nápoje Strongbow Cider v českých sociálních médiích vyhrály agentury Bistro a Bistro Social.

Vítězství v tendru Heinekenu na uvedení nové značky Strongbow Cider si připsaly agentury Bistro a Bistro Social ze skupiny tAdy. Cílem jejich kampaně bude představit britský nápoj prostřednictvím sociálních médií českým spotřebitelům.

„Námi navržený koncept se opírá o sérii ‚socially-driven‘ aktivit, které spojuje jasný motiv zachycení té ‚nejlepší chvíle‘ – přesně dle identity značky,“ řekl kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!