Budování značky Svatomartinské pokračuje | E15.cz

Budování značky Svatomartinské pokračuje

Budování značky Svatomartinské pokračuje
Svatomartinské 2012
• 

Aleš Hudský

11. 11. v 11 hodin vypukne marketingový svátek všech vinařů a milovníků vína. O neustále rostoucí oblibě těchto mladých vín svědčí fakt, že vinaři od počátku obnovené svatomartinské tradice dodávají na trh každý rok více vín. Podle předběžných informací Vinařského fondu tomu ani v osmém ročníku nebude jinak, letos by mělo být na trh uvedeno více než dva milióny lahví.

Když Vinařský fond značku Svatomartinské v roce 2005 poprvé uváděl na trh, přihlásilo se 36 vinařství. V loňském roce to bylo už 125 vinařských firem a náročným hodnocením v Národním vinařském centru prošlo 365 vzorků. Lze očekávat, že tyto hranice budou i letos překonány. O možnost používat logo Svatomartinské se letos bude ucházet okolo 150 vinařských firem a vinařů, kteří přihlásí až 500 vzorků vín a na trh dodají cca 2 200 000 lahví Svatomartinského vína ročníku 2012.

Značka „Svatomartinské“ byla registrována v roce 1995 a od roku 2005 je jejím vlastníkem Vinařský fond. Ten v letošním roce již po osmé společně s Národním vinařským centrem organizuje propagaci těchto vín pod jednotným logem. Značku Svatomartinské mohou využít všichni vinaři registrovaní v České republice, kteří splní všechna náročná kritéria.

Svatomartinské 2012Svatomartinské 2012Autor:

„Svatomartinská vína se stala celonárodním fenoménem, který Českou republiku aspoň na několik týdnů doslova promění,“ řekl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec a dodal, že tomu tak je i proto, že fond značku náležitě komunikuje. Každým rokem vytvoří nový vizuál, který je prezentován v outdooru, printu, v rozhlase, na internetu i v místě prodeje. Přípravou kampaně včetně nákupu médií byla i letos pověřena reklamní agentura Comtech, PR komunikaci zajišťují Omnimedia.

První virtuální operátor u nás zahajuje 7. listopadu

Svatomartinská vína jsou první vína nového ročníku. Jedná se o vína svěží a ovocitá, která sice zrála pouhých několik týdnů, ale za tuto dobu už stačila získat svůj osobitý charakter.

Značku „Svatomartinské“ mohou nést vína vyráběná z těchto odrůd:

bílé víno – odrůdy: Müller-Thurgau, Veltlínské červené rané a Muškát moravský
typová charakteristika: příjemné, vyrovnané, svěží ovocité suché víno

růžové víno – odrůdy: Modrý Portugal a Svatovavřinecké
typová charakteristika: příjemné, dobře pitelné ovocité suché víno

červené víno - odrůdy: Modrý Portugal a Svatovavřinecké typová charakteristika: hladké sametové suché víno, odbourané kyseliny, případně karbonická macerace

Autor: Aleš Hudský
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!