Ceny za kreativní reklamu získaly spoty T-Mobile i Škody | E15.cz

Ceny za kreativní reklamu získaly spoty T-Mobile i Škody

ČTK

V soutěži o nejkreativnější českou reklamu Louskáček 2012 získala zlato například série vánočních televizních spotů firmy T-Mobile nebo motivační video Škody Auto pro uchazeče o práci. Celkem letos udělila porota sedm nejvyšších ocenění, v minulém roce rozdala zlatých Louskáčků 12.

V kategorii TV / Cinema získaly zlato hned dva navržení. Jedním z nich byly vánoční reklamy firmy T-Mobile Czech republic s Jakubem Kohák a Bolkem Bolívkou od agentury Saatchi & Saatchi. Druhé zlato dostal motivační spot společnosti Škoda Auto pro uchazeče o zaměstnání s názvem „Kam až Vás může životopis zavést“ od agentury Leagas Delaney Praha. Kampaň s ručně vytvořeným papírovým světem dostala i bronz za komunikační design a její rozhlasová verze získala stříbro.

Vydavatelství Mladá fronta koupilo web Hledejceny.cz

Velmi vysoko hodnotila porota také kampaň Budějovického Budvaru „Vítězná výzva“ od Kaspen/Jung von Matt. V kampani se společnost ptala fanoušků českého národního hokejového týmu, co udělají, když Češi vyhrají mistrovství světa. V kategorii On-line kampaní dostala Vítězná výzva zlato a celkově mezi kampaněmi dosáhla na stříbro.

Louskáček je nejstarší českou reklamní soutěží, letos se konal jeho 20. ročník. Soutěž v Česku každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, takže vítězné práce automaticky postupují do této evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!