Cocoon Group navrhnul vizuální identitu pro ukrajinskou pivní značku Robert Doms | E15.cz

Cocoon Group navrhnul vizuální identitu pro ukrajinskou pivní značku Robert Doms

Cocoon Group navrhnul vizuální identitu pro ukrajinskou pivní značku Robert Doms
Robert Doms
• 
7. srpna 2014 • 08:44
Agentura Cocoon Group byla díky spolupráci na značkách Carlsbergu Ukraine přizvána k doladění positioningu ukrajinské pivní značky Robert Doms a tvorbě vizuální identity včetně tvaru láhve.

Pro vizuální identitu Cocoon Group zvolil vizuální styl tradičních pivních etiket v odstínech krémové a hnědé a pro odlišení typů piva pak barvy tmavězelenou a hnědočervenou. Významnou součástí identity značky jsou ilustrace, které se objevují jak na krčkové etiketě, tak především na propagačních materiálech. Ilustrace ve stylu upomínajícím na romantické doby přelomu 19. a 20. století.

Nyní jsou k dostání v obchodech dvě značky piva: Robert Doms Bogemsky a Robert Doms Vidensky. Vedle toho se navíc připravuje Robert Doms Mnichovsky.

Autor: rap
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!