ČT do konce hokejového MS přestane vysílat kritizovanou reklamu | E15.cz

ČT do konce hokejového MS přestane vysílat kritizovanou reklamu

ČT do konce hokejového MS přestane vysílat kritizovanou reklamu
Agentura Ogilvy & Mather přivezla zlatou medaili za speciální verzi balení tablet Clavinu se „vztyčenou“ pilulkou
• 

ČTK

Česká televize do konce hokejového mistrovství přestane do vysílání zařazovat sponzorské vzkazy na přípravky ke zkvalitnění erekce. Reklamní upoutávky se objevovaly v rámci večerních i odpoledních přenosů, a staly se tak terčem kritiky diváků. Generální ředitel Petr Dvořák to dnes oznámil na jednání Rady České televize.

Dvořák upřesnil, že o zařazení sponzorských vzkazů na prostředek Clavin rozhodovala marketingová společnost BPA, která je na základě smluv majitelem reklamního prostoru. Firma po vzájemné dohodě akceptovala stažení do konce šampionátu, uvedl Dvořák.

Z letošního mistrovství světa v ledním hokeji Česká televize připravuje rekordních padesát dva televizních utkání, přenosy jsou k dispozici také v rámci internetového vysílání.

Spot

Autor: ČTK
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!