CzechTourism hledá nové logo | E15.cz

CzechTourism hledá nové logo

CzechTourism hledá nové logo
dosavadní logo České republiky
• 

red

Agentura CzechTourism zveřejnila zadání soutěže na novou destinační značku České republiky. Nové logo by mělo co nejlépe graficky a textově postihnout podstatu Česka jako turistické destinace.

CzechTourism mění logo po téměř deseti letech. Reaguje tak na vývoj mezinárodního trhu a výsledky výzkumů o vnímání České republiky očima cizinců, kteří současnou podobu vnímají ve srovnání s ostatními logy jako velmi konzervativní. Budoucí logo se stane základem jednotného vizuálu propagace Česka jako atraktivní turistické destinace a bude určeno především pro prezentaci v zahraničí

Návrhy bude hodnotit patnáctičlenná komise složená ze zástupců agentury CzechTourism, ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraniční nebo Českých center. Odbornou veřejnost v porotě zastoupí například lektor VŠE a bývalý ředitel Asociace reklamních agentur Jiří Mikeš. Vítěz získá jeden milion korun, oceněni budou také autoři návrhů na druhém a třetím místě.

Výsledky soutěže budou zveřejněny na začátku prosince. Celý projekt rebrendingu bude probíhat až do konce roku 2013 a během tohoto období CzechTourism plánuje spustit i masivní kampaň.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!