CzechTourism roztočil kolotoč tendrů k uvedení turistického loga | E15.cz

CzechTourism roztočil kolotoč tendrů k uvedení turistického loga

CzechTourism roztočil kolotoč tendrů k uvedení turistického loga
Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl.
• 
ZDROJ: Marvil
6. března 2013 • 15:00
Nová turistická značka České republiky, kterou CzechTourism představil loni v červnu, je zatím k vidění na cizojazyčných stránkách CzechTourismu nebo na Facebooku. Logo se podle původních informací mělo naplno používat od letošního ledna, v současné době je ale jeho převedení mimo internetové prostředí většinou ve fázi výběrových řízení.

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism v těchto dnech připravuje výběrové řízení na implementaci nové turistické značky České republiky. Informace vyplývá z údajů uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek a potvrdil ji i vedoucí tiskového oddělení CzechTourismu Pavel Klicpera.

O novém destinačním logu si více přečtete zde:
Česko má nové turistické logo

Tendr bude zahájen 1. dubna a předpokládaná cena zakázky je 9,5 milionů korun. Logo, které se inspiruje Facebookem a jeho lajkováním, by se na zahraničních i tuzemských pobočkách agentury mělo objevit do konce letošního roku.

V současné době probíhá také výběrové řízení na nákup mediálního prostoru k reklamní kampani na uvedení nové turistické značky. Do tendru s předpokládanou hodnotou 39 milionů korun se přihlásili dva uchazeči. „V současné době běží patnáctidenní lhůta pro podání námitek a odvolání, proto vítěze oznámíme až po jejím uplynutí, tedy nejpozději do konce března,“ říká Klicpera.

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!