CzechTourism vypsal tedr na mediálku | E15.cz

CzechTourism vypsal tedr na mediálku

CzechTourism vypsal tedr na mediálku
Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl.
• 
ZDROJ: Marvil
4. ledna 2013 • 15:10
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism hledá agenturu na nákup mediálního prostoru ke kampani na uvedení nové destinační značky České republiky.

Podle informací z Věstníku veřejných zakázek vypsal CzechTourism výběrové řízení na mediální agenturu. Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb souvisejících s realizací marketingové kampaně na zavedení nové destinační značky České republiky. Odhadovaná hodnota zakázky je 39 milionů korun bez DPH, lhůta pro doručení nabídek je 13. února 2013.

Česko má nové turistické logo

Jedním z požadavků, které musí případný uchazeč splnit, je „realizaci kampaně včetně její správy zahrnující nákup reklamního prostoru v minimálně 3 evropských (mimo Českou republiku) nebo mimoevropských zemí“.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!