Dark Side svolává specialisty na e-commerce | E15.cz

Dark Side svolává specialisty na e-commerce

Dark Side svolává specialisty na e-commerce
Shopexpo
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Ostravská konference Shopexpo nabídne možnost setkat se s českými i světovými experty na e-commerce. Akci pořádá agentura Dark Side.

Přednášky, workshopy, expozice nabídne v červnu 2015 konference Shopexpo v Ostravě, která kombinuje klasickou konferenci, expozice a workshopy s kulturním programem a řadou neformálních setkání nad aktuálními tématy z oblasti e-commerce. Program není určen pouze zájemcům z řad provozovatelů e-shopů, ale přesahuje do oblastí e-business, digitálního marketingu a dalších. Veškerý program se soustřeďuje do multifunkční auly Gong, která je zároveň zajímavou industriální památkou.

Účastníci konference se mohou těšit třeba na specialistu na sociální sítě a zakladatele společnosti Socialbakers Jana Řežába, head of performance pražského Googlu Davida Špinara nebo zakladatelku Zásilkovny Simonu Kijonkovou. V prostorách Gongu vystoupí v průběhu konference více než padesát řečníků.

David ŠpinarDavid ŠpinarAutor: Repro Strategie (Hynek Glos)
Na Shopexpu bude možné potkat i Davida Špinara z Googlu

Mezi zahraničními hosty bude například Matt Lee, který působil jako UX poradce v Amazonu, podílel se na vývoji Xboxu v Microsoftu a v současnosti se věnuje UX průzkumu na serveru Booking.com, Justyna Skorupska, CEO polské společnosti eBusiness Consulting, nebo manažerka a konzultantka Kristina Mausser, kanadská průkopnice v oblasti digitálních strategií.

„Česko je velmocí e-commerce. Máme nejvíce e-shopů na hlavu a podstatnou část z toho tvoří malí živnostníci. Na druhé straně dochází k propojování retailu a e-commerce a do světa e-shopů vstupuje řada velkých hráčů i firem, které přichází z offline prostředí. Chtěli jsme všem těmto skupinám nabídnout akci podobnou těm, jaké jsou standardem v západní Evropě. To znamená nejen sedět a poslouchat, ale přímo se setkat a diskutovat s lidmi, kteří mají k tématu co říci,“ přiblížil cíl konference Tomáš Jindříšek, managing partner agentury Dark Side, která akci pořádá společně s NetDirectem.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!