DDB získává do portfolia Billu | E15.cz

DDB získává do portfolia Billu

DDB získává do portfolia Billu
Miroslav Lizec
• 

red

Nadlinkovou komunikaci a management sociálních sítí pro maloobchodní řetězec Billa bude nově zajišťovat agentura DDB, která vyhrála výběrové řízení vyhlášené v dubnu letošního roku.

V minulosti patřila Billa do portfolia agentury Kaspen/Jung von Matt. Výběrové řízení na novou agenturu probíhalo ve třech kolech a ve finále se potkalo DDB a Saatchi&Saatchi. Hlavním kritériem výběru agentury byla strategická znalost retailového prostředí a neotřelá kreativa.

Agentura DDB prošla za posledního půlroku velkými personálními změnami na klíčových pozicích v oddělení kreativy a client servisu, včetně výměny na postu Managing Directora. Od listopadu 2012 vede agenturu Mirek Lizec, který předtím v DDB působil na pozici Strategic Planning Director.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!