Digitál Havasu přešel do konkurenční WPP | E15.cz

Digitál Havasu přešel do konkurenční WPP

Digitál Havasu přešel do konkurenční WPP
Swimming Pool vede Belgičan Peter Vijgen
• 
ZDROJ: archiv
5. ledna 2015 • 06:09
Digitální tým agentury Havas se na přelomu roku otřásl v základech – opustilo jej hned několik klíčových lidí, část z nich založila společnost Swimming Pool, která začala úzce spolupracovat s přímým konkurentem Young & Rubicam Praha ze skupiny WPP.

Čtyřčlenný tým Swimming Pool bude pracovat pod vedením Belgičana Petera Vijgena, který byl doposud výkonným ředitelem Havas Worldwide Digital. Klientskou sekci agentury bude řídit Australan Even Boesenberg, data a média Maďar Tamas Foldesi a projektovým ředitelem bude Pavel Tůma. V Havasu měli tito lidé na starosti například práce pro značky Volvo, Ceva či Eko-Kom. V rámci nového partnerství s Young & Rubicam bude Swimming Pool plně nezávislý, zároveň se ale stane spřáteleným partnerem dalších agentur skupiny WPP. Ta je největším reklamním uskupením na světě.

Vijgen, který má v oboru více než 15leté zkušenosti, v minulosti získal hned několik prestižních ocenění (Cannes Lions, Mixx Awards, Dutxch spin Awards, Epica a jiné). Vedle Havasu působil také v agenturách Praha Digital, Hullabaloo nebo Boondoggle. Boesenberg má za sebou mimo jiné spolupráci se značkami Citroën, Dove či Jack Daniel’s. Foldesi byl dříve spolumajitelem jedné z prvních maďarských digitálních agentur red-stars Interaktív Kommunikációs Ügynökség Kft. Tůma má kromě Havasu praxi jako projektový manažer společností Media Factory a Actum.

Logo Swimming PoolLogo Swimming PoolAutor: archiv

Řady Havasu před koncem roku opustil rovněž Ondřej Pavelek, jenž zde pracoval v pozici Social Media Director pro Eko-Kom, fitness BodyBody, Zuno bank, Westinghouse a další firmy. Pod jeho vedením vznikla agentura Bistro Social, která doplní služby sesterských firem Adexpres, Bistro a Mobile Internet. Bistro Social se má zaměřit na servis v oblasti sociálních médií s přesahem do dalších marketingových disciplín – zejména digitálních projektů, public relations a klasické reklamy.

Autor: Strategie, Radek Polák
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!