Digitální komunikaci řetězce Billa zajistí Dark Side | E15.cz

Digitální komunikaci řetězce Billa zajistí Dark Side

Digitální komunikaci řetězce Billa zajistí Dark Side
ilustrační foto
• 
ZDROJ: Mladá fronta
14. července 2015 • 10:28
Agentura Dark Side se na základě vítězství ve výběrovém řízení postará o digitální komunikaci značky Billa. Využije k tomu svůj tým specializovaný na kontent management.

Agentura Dark Side vyhrála výběrové řízení na digitální komunikaci značky Billa ze skupiny REWE. Od letošního srpna bude mít ve správě vedle dalších aktivit především komunikaci na sociálních sítích a prostřednictvím newsletterů. Součástí by měla být videoprodukce.

„Rádi bychom také více pracovali s bloggery,“ nastínil spolupráci deputy managing director Dark Side Dominik Hrodek. Agentura se v poslední době více specializuje na obsah a jeho propojování napříč kanály a při spolupráci s Billou hodlá využít svůj tým zaměřený speciálně na content management.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!