Dorland vyhrál paštikový tendr za 40 milionů | E15.cz

Dorland vyhrál paštikový tendr za 40 milionů

Dorland vyhrál paštikový tendr za 40 milionů
Potravinářská komora České republiky ukončila veřejnou zakázku na zajištění kampaně pro Rusko
• 
ZDROJ: Michal Protivínský
18. listopadu 2013 • 10:34
Výběrové řízení Potravinářské komory České republiky na přípravu kampaně na paštiky z EU pro ruský trh vyhrála reklamní agentura Dorland. Projekt financovaný Bruselem proběhne v letech 2014 až 2016 a jeho předpokládaná hodnota je téměř 41 milionů korun.

Předmětem právě ukončené zakázky byl návrh a také realizace komunikační kampaně, která povede k posílení povědomí a způsobu užití paštik z Evropské unie u spotřebitelů v Rusku. „Jedná se o evropský projekt financovaný Bruselem na propagaci výrobků z Unie na třetích trzích, do kterého se mohou přihlásit výhradně nevládní organizace,“ vysvětlil Strategii ředitel pro zahraniční vztahy a společnou zemědělskou politiku EU Potravinářské komory ČR Václav Suchan a dodal, že do podobného projektu se komora pouští poprvé.

Podle informací uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek obdržela komora dvě nabídky. Vítězný Dorland připraví webové stránky a kampaň zaměřenou na širokou i odbornou veřejnost, která poběží hlavně na internetu, v televizi, v tisku, v místě prodeje a na výstavách a veletrzích.

:

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!