Evropskou komunikaci značky Nokian Tyres povede McCann z Prahy | E15.cz

Evropskou komunikaci značky Nokian Tyres povede McCann z Prahy

Evropskou komunikaci značky Nokian Tyres povede McCann z Prahy
Nokian Tyres
• 
ZDROJ: archiv

Strategie

,

Petr Novotný

Pražská pobočka sítě McCann Worldgroup bude do budoucna zajišťovat komunikaci značky Nokian Tyres a jejích produktů v 21 zemích Evropy.

Full-servisová agentura McCann Prague získala do svého portfolia nového klienta, finského výrobce pneumatik Nokian. V příštích letech tak bude zajišťovat kompletní komunikaci značky včetně ATL a BTL podpory, digitální komunikace, správy sociálních sítí a aktivace.

Pražská pobočka bude připravovat produkci pro 21 trhů v Evropě, na exekucích bude spolupracovat s lokálními pobočkami sítě McCann Worldgroup. Z Prahy se také budou plánovat a koordinovat jednotlivé regionální kampaně.

Aktuální kreativní koncept „Stops you in time“ připravila agentura McCann Helsinki.

McCann Prague připraví pro firmu kompletní komunikaci, která se v prvních letech zaměří na zvýšení znalosti značky napříč evropskými trhy. Jednotlivé exekuce tak budou především imagové, postavené na kreativním konceptu „Stops you in time“, který zdůrazňuje mimořádné vlastnosti produktu. V komunikaci bude kladen velký důraz především na digitální kanály, v hlavních sezónách zajistí McCanntaké výkonnostní marketingové aktivity. Na straně agentury vede klienta group account director Martin Petrásek.

Pro McCann Prague se letos jedná o další z řady nových velkých klientů, díky tomu tak opět posiluje svůj accountský i kreativní tým. Rozsahem se pro agenturu spolu se společnostmi Vodafone a MasterCard jedná o jednoho z největších klientů.

Nokian Tyres je finský výrobce prémiových pneumatik pro osobní i nákladní auta. Firma byla založena v roce 1898, proslavila se mimo jiné jako vynálezce zimní pneumatiky, kterou na trh uvedla v roce 1934. V Praze má logistické a obchodní centrum pro celou Evropu kromě severských trhů, které jsou řízeny lokálně z Finska. Mimo tyto země jsou pro firmu klíčové Rusko a USA, ve kterých prodává velkou část své produkce.

Autor: Strategie, Petr Novotný
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!