Festival Colours of Ostrava má nový vizuál z dílny Kantors Creative Club | E15.cz

Festival Colours of Ostrava má nový vizuál z dílny Kantors Creative Club

Festival Colours of Ostrava má nový vizuál z dílny Kantors Creative Club
Colours of Ostrava
• 
23. května 2014 • 10:58
Od letoška se festival Colours of Ostrava, kam vloni zavítalo přes 33 tisíc návštěvníků, rozhodl změnit svou vizuální podobu. Pod novou tváří je podepsáno grafické a kreativní studio Kantors Creative Club, které pracuje také pro značky Jack Daniel’s, Saab, Moser nebo Staropramen. Designéry byli David a Jiří Kantorovi.

„Vybrali jsme si koncept lidské tváře, na kterou jsou promítány roztodivné ornamenty sestavené z barevných teček. Symbol barevných teček propojuje všechny vizuály festivalu včetně jeho loga, inspirací se stal i pro tvorbu nového TV spotu nebo branding areálu Dolních Vítkovic“, říká Creative Producer festivalu David Šindelář, který změnu a zavádění nového vizuálního stylu koordinoval.

Rozsahem komunikace se jedná vlastně o komplexní reklamní kampaň, kde je jak tisková inzerce velkého rozsahu, tak billboardová kampaň, výlep a rozsev plakátu formátu od A5 do A1, polepy na tramvaje, CLV, reklamní předměty a merchandising, animované reklamní bannery na webech, rozhlasové spoty, reklamu v kinech, audiovizuální reklama v dopravních prostředcích a spoty pro Českou televizi.

Festival také představil své důležité partnery. Vztah generálního partnera České spořitelny ke Colours vyjádřil jeho šéf komunikace Tomáš Kolář: „Jsem rád, že pracuji ve společnosti, která festival sponzoruje již 12 let“. Toto spojení ocení i klienti ČS – vstupenky na Colours si mohou zakoupit s 20procentní slevou.

Autor: Aleš Hudský
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!