GfK změřila účinnost bankovních kampaní | E15.cz

GfK změřila účinnost bankovních kampaní

GfK změřila účinnost bankovních kampaní
Airbank
• 
ZDROJ: e15, anna vackova
9. dubna 2015 • 11:32
Z hlediska zábavnosti a motivace ke změně banky bodují kampaně Airbank, GE Money Bank a České spořitelny. Průzkum na toto téma provedla společnost GfK.

Společnost GfK Czech realizovala v únoru 2015 čtyřtýdenní kvantitativní výzkum reklam bankovních institucí v České republice na reprezentativním vzorku 600 respondentů ve věku 18 až 65 let. Tato studie kontinuálně sleduje především televizní reklamu a její výkon v oblasti znalosti kampaně, oblíbenosti kampaně, motivace zákazníků ke koupi produktu či služby, efektivity mediálních výdajů na reklamní kampaně, ale i celkovou image jednotlivých bank.

V letošním únoru si lidé nejlépe spontánně vybavovali kampaň GE Money Bank na účet Genius bene + (kocour na bowlingu). Druhou příčku obsadila kampaň Komerční banky a její konsolidace půjček. Třetí místo získala Air Bank a její nejvýhodnější půjčka (Češi do toho).

Kampaň GE Money Bank

Podíváme-li se na podpořenou znalost reklamy, Air Bank obsadila první dvě místa, a to s kampaní Češi do toho a s reklamou na Rodinný účet.

V další části hodnocení reklam, tentokrát při správném spojení jména banky s reklamou, je na první pozici reklama společnosti Zuno a její refinancování půjčky následovaná Českou spořitelnou a jejím časosběrným spotem Již 190 let jsme vám blíž. Pomyslnou bronzovou medaili si odnesl spot Raiffeisenbank a její Rychlá půjčka (Arturův neohlášený telefonát).

Kampaň České spořitelny

Hlavní sdělení reklamy doručila nejlépe Česká spořitelna. Dobře skórovaly i spoty Raiffeisenbank a AirBank.

V celkové oblíbenosti reklamy ve sledovaném období získala první dvě místa Air Bank, následovaná GE Money Bank. Mezi nejoblíbenějšími reklamami ještě zabodovaly reklamy České spořitelny, Equa bank nebo Raiffeisenbank.

Kampaň Air Bank

Průzkum dále zkoumal, která banka svou reklamní komunikací nejvíce motivovala zákazníky ke koupi svých služeb nebo produktů. Zlato i stříbro v této kategorii vyhrávají kampaně Air Bank. Bronzová medaile náleží České spořitelně.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!