HBA končí, od teď už jen Guideline | E15.cz

HBA končí, od teď už jen Guideline

HBA končí, od teď už jen Guideline
guideline, nové logo
• 

br

Reklamní agentura HBA Communications se přejmenovala na Guideline. Nové logo víc komunikuje fakt, že agentura poskytuje i PR služby.

„Dostali jsme se do pozice pověstné kovářovy kobyly,“ vysvětluje důvody, které vedly ke změně Managing Director Martin Potůček. „Reálně jsme uvažovali o změně identity, tím spíš, že za poslední rok a půl jsme klientům prodali zhruba 15 logotypů. Kolegové do mě hučeli tak dlouho, až jsem se nechal přemluvit k radikální změně a agenturu jsme přejmenovali.“

„Nový název vnímám jako impulz a je příjemné, že první ohlasy jsou vesměs pozitivní.“ říká Potůček a dodává, že další změny, které v rámci agentury připravuje, se budou týkat komunikace směrem ke klientům.

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!