Heureka.cz si ke spolupráci vybrala agenturu M-ocean | E15.cz

Heureka.cz si ke spolupráci vybrala agenturu M-ocean

Heureka.cz si ke spolupráci vybrala agenturu M-ocean
Práce s tabletem, ilustrační foto
• 
ZDROJ: E15 - Michal Nosek
23. července 2015 • 09:56
Soutěž ShopRoku, která chce upozornit na zajímavé e-shopy, letos čekají novinky.

Nákupní portál Heureka.cz ukončil tendr na eventovou agenturu pro soutěž ShopRoku 2015. K realizaci slavnostního galavečera a celého konceptu soutěže vybrala Heureka z pěti uchazečů agenturu M-ocean. Kromě vítěze se výběrového řízení zúčastnily také agentury Geometry global, Event arena, Select agency a Maxin Prague.

Sedmý ročník soutěže přináší novinky v konceptu. Hlavní změnou je nové načasování samotné soutěže i vyhlášení výsledků, které je plánováno až po uplynutí celého kalendářního roku 2015. Slavnostní galavečer se uskuteční 9. března 2016 v prostorech Fora Karlín.

Logo soutěže ShopRoku 2015Logo soutěže ShopRoku 2015Autor: archiv

I přes změnu konceptu zůstávají princip a cíle soutěže stejné jako v předchozích letech – najít, vyhlásit a ocenit ty nejkvalitnější a nejpopulárnější e-shopy na českém internetu za uplynulý rok.

Autor: Strategie, Filip Votava
 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!