Investice do grafické reklamy na webech klesly i kvůli prázdninám | E15.cz

Investice do grafické reklamy na webech klesly i kvůli prázdninám

Investice do grafické reklamy na webech klesly i kvůli prázdninám
Internet v mobilu
• 

Živě.cz

,

Jakub Čížek

V červenci letošního roku se do grafické reklamy na českých webech investovalo 266 milionů korun, což je při meziročním srovnání 4,7% pokles.

Prodej reklamy přirozeně klesá i díky letním prázdninám, ještě v červnu totiž byly investice do reklamy o celých 86 milionů vyšší.

Největším zadavatelem reklamy byl v červenci Lidl Česká republika (14,17 milionů korun), Datart (11,8 milionů korun) a Internet Mall (10,5 milionů korun).

Největší prodejci reklamního prostoru v červenci 2011

webová inzerce mediálních domů za červenec 2011webová inzerce mediálních domů za červenec 2011Autor:

Autor: Živě.cz, Jakub Čížek
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!